سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

برای معصوم ترین گناه زندگی!

                                                                                                یاد تو می کنم ... اما تو نیستیهر صبح نوبهار،

وقتی گروه چلچله ها مست و بیقرار
شیرین و خوش ترانه دل ساز می کنند
یاد تو می کنم
یاد تو می کنم

آیی به یاد من که در آن صبح نو بهار
سر در برم نهادی و شیرین گریستی

...
صبح بهار و زمزمه جویبارهاست
عطر نسیم و چهچهه نوبهارهاست
اما تو نیستی!
اما تو نیستی!


 

(باتشکر از عاطفه خانوم)

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترک پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 19:32

سلام حال شما سال نو صفحه آرایی جدید
تبریک میگم موفق باشید

احسانه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:41 http://ehsaneh.blogfa.com

سلام دکتر.. قالب نو مبارک..
نامه به صفار رو خوندم.. دل پر دردی داری دکتر جون.. ولی گمان نمی کنم افاقه کنه...

محمد یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 00:17

دل نومید چه حالی دارد؛

یا در آن بستر بیماری گسترده به سرداب خزان

یاد گرمای تن سبز بهاران کردن

چه ملالی دارد؛

زرد، خشکیده، چروک

دستشان همچون لئیمان خالی،

رگ و پی هاشان پوک،

بهارتان پر گلوهمیشه روحتان پر نشاط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد