سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

چه می کنه این احمدی نژاد!

 

... خودم با چشمای خودم تو تلویزیون دیدم که سه تا پنالتی زد و میرزاپور نتونست هیچکدومشون رو بگیره! خودم دیدم که با یه روحیه شاد مثل بچه ها، گرم کن تیم ملی رو پوشیده بود و با بازیکن ها نرمش می کرد... شما هم لابد دیدین که در حلقه فوتبالیست ها رو زمین نشست و باهاشون حرف زد ( راستی قیافه فریدون زندی چقدر دیدنی بود تو اون لحظه... رفته بودم تو حس اش)... خلاصه همه مون دیدیم که  بازهم چقدر حرفهاش مثل مردم بود... البته تو این سرزمین خیلی های دیگه... خیلی حرفهای مردمی زدن و می زنن با این فرق که دو صد گفته چون نیم کردار نیست! احمدی نژاد بارها این رو ثابت کرده... باید قبول کرد:

عیب می جمله بگفتی، هنرش نیز بگوی

چه می کنه این احمدی نژاد

بعله... می دونم... احمدی نژاد تیپ و تبار یه رییس جمهور رو نداره... قیافه اش هم چنگی به دل نمی زنه... اما یادتون باشه... این اولین بار بود تو تاریخ این سرزمین که یه رییس کشور می اومد قاطی بچه های تیم ملی فوتبال بازی می کرد... دیدم علی کریمی اونطرف تاق باز افتاده بود و یه حس لولی داشت... فریدون زندی داشت فکر می کرد... این مرد  کی هست که همه دنیا رو گذاشته سر کار! مهدوی کیا و دایی و وحید و بقیه و بقیه... راستش خیلی دوست داشتم اونجا بودم. حافظه کهن این سرزمین... خیلی شاهد این صحنه ها نبوده... شاید هم اصلا نبوده... این یه تحول هست...

آره دوست داشتم اونجا بودم... رفته بودم تو فکر.... اگه اونجا بودم چی کار می کردم؟ فکر کنم اگه اونجا بودم چندتا کار می کردم:‌ اول می رفتم به احمدی نژاد یه لبخند می زدم که وسط این همه گرفتاری که برا خودش درست کرده این جور کارهای خوب رو فراموش نمی کنه... بعد اگه می تونستم می بردمش یه سلمونی موهای سر و صورتش رو منظم کنن و بعد که حسابی تنظیم و مرتب می شد یه ماچش می کردم... بعد فکر کردم نه... قبول نمی کنه بیاد سلمونی ... چون فکر می کنه اگه این کار رو بکنه... از مردم دور شده... بهشون خیانت کرده... به آرمانهاشون پشت کرده... پس چی کار کنم؟ بعد فکر کردم خب اگه قبول نکرد بهش می گم... ببین مگه نه این که نظیف بودن از ایمان هست... مگه نه این که خدا زیبای مطلق هست و ما جانشین اش هستیم تو زمین و تو رییس جانشین هاش تو ایران؟ پس هیچ زمینی به آسمون نمی ره... مطمئن باش مردم هم ناراحت نمی شن ... تازه کلی هم خوشحال می شن... آفرین پسر خوب! آفرین!

آره باید گفت:‌ آفرین احمدی نژاد... انصافا بعضی کارهات حرف نداره...! شک ندارم اگه فردوسی پور پخش مستقیم می کرد، جوگیر می شد و می گفت:‌چه می کنه این احمدی نژاد! 

نظرات 15 + ارسال نظر
ارش چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:17 http://kiarashfathalian.blogfa.com


‏سلام استاد اجازه بدید که به همان نثر اپوک قاجاریه به حضور ذات اقدس همایونیتان چند خطی‌ تقریر کنم .

‏خاک پای جواهر اسایتان شوم ، وبلاگ بحق اتش درنیسان شد از حضورتان سرمان را بالا گرفتیم تا حدی ‏که کلاه که برسرمان گذاشته بودند افتاد ، همینکه آن بهر بی‌ منتها نظر کرد بر رعیت، ما را بس بود ، دیگر این مزین کردن دفتر از سرما ن زیاده است ، حال که زخمی‌ کرید اهوی رمیده وجودمان را شرط انصاف نباشد مدا و ا نکنید هرچند، که این زخم ، به دل سرگشته دیار غربتی‌ چون من بس خوش ست که حد در شمار نیست ، فی‌ الحال که ناقوس کلیسای نتردام دارالخلافه دیار افرانسه 2 ضرب کوبید و به خلق مملکت نانسه فهماند که 2 لیل از‏دسته گذشته و اسوده باشید که پاسبان ها بیدارند و ایران هنوز سلاح اتمی‌ ندارد و اسراییل هنوز به الاسکا نرفته با خواندن اخر مکتوبتان خواب از چشممان رخت بربست و رفت به سرزمین عجایب، بحق این نیو پرزیدانت کار های محیر ‏العقولی‌ میکند ، از افعالش به عینه اشخاص ذیروح شدیم ، سحر میکند کیمیا و سیمیا، هم عا لم ست در علم فیزیک نور هم فاعل ست در طی‌ عرض و سما مالیخولیایمان کرد در درایت و سیاست ، در علوم دقیقه و اما ر که دیگر ‏سرامد بوریحان بیرونیست ، در تصوف بینیازست و در سیاست بی‌بدیل ، نیکو رجلی‌ ست نظر کرده هم هست ، ‏نشان دهنده احوال فقیران ست ونماینده نجبا و سربزیران ، پس چه می‌خواهد این رعیت ناسپاس ، حال اگر در جمال کم دارد گو باش کمال بسیارست ، مگر با صورت ، سیرت نکو میگرد د و جیب رعیت پر پول حا شا و کلا که چنین نیست مگه در اپوک خاتم السلطنه چنین بود که نیکو رجلی‌ بود در جمال و البسه ، با آن عینک پنسی‌ کار صنعتگران میلان ، این مستر نیو پرزیدانت برامده از طبقه رعیت ست حرفش به دل رعیت خوش ست افعالش نیز هم ،‏ با بزرگی‌ از به اصطلاح اصلاحات چی‌ ها در بحث و جدل بودیم ، میفرمود این روشن فکر نیست و چه وچه عا رض شدم به حضور چون از مردم سالاری دینی‌ و احقاق حقوق حقه مردم حرف نمیزند روشن فکر نیست ، یوم گذشته خواندیم که می‌خواهد به بازرگانان که در کار اکسپورت هستند و آم اعطا کند با بهره 9 درصد ، بخود گفتیم این هم یک وعده دیگر که به سر انجام مقصود رسید . تبارک الله ،

‏اما اینکه به گل کیپر توپ چی‌ های پایتخت 3 پنالتی‌ زده و آن میراپور لر دراز دست در جمع آن توپها وا مانده و یا اینکه سر زده بین شوارع عام ایالات ایران حاضر میشود ، و یا اینکه چا شت در دارلخلافه تهران ست و نهار در فلان شهر و صلا ه ظهر را در بهمان شهر و نماز مغرب را در شهر دیگر بجا میاورد ، بیمناکمان میکند من باب لمپنیزم ‏که نیک میدانیم چنین نیست اما در حیرتیم از اینکه این که ما میدانیم رعیت هم میداند یا خیر که آن را و میگذاریم به خدا
‏اما در اخر در مورد گل کیپر اکیپ ایران و آن سه توپ مخبرانمان گزارش داده اند که غوغایی‌ شده در عالم
‏حالت اول اینست که این میرزاپور لر دراز دست که یارای دفاع از دروازه ایران را مقابل توپ های ارسالی‌ اد می‌‏با مشخصات فیزیکی‌ دکتر احمدی نژاد را ندارد چه خواهد کرد در فینال جام بین الملل با توپ های ارسالی‌ فگو و امرو زید و غیره که البته قیاس مع الفارق باشد بین دکتر و فیگو سایر ملعونین .
‏دوییم حالت اینست که میگویند دکتر چشمه ای از سیاست را در فوتبال به رخ ژاک شیقاک و تونی‌ بلر و آن ینگه دنیایی‌ گاو چران کشیده است و در لفاف گفته من با توپ چرمی‌ و دروازه خودی این می‌کنم پس خو د قیاس کنید باتوپ اورانییم غنی‌ شده و اسراییل نامرد چه خواهم کرد .
‏زیاده عرضی‌ نیست جز ارزوی سلامت و طول عمر با برکت برای شما ‏ببخشید سرتون رو درد اوردم

دخترک چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:20

salam jenabe dr
u ham baldid shoot konid ya ioto mishnasid????
آدم ها راآدمیت لازم است!!!!!!!!!!
dr khbgah ro age eydi midadid chi mishod????

سلام دخمرک نازنین...

خدایا! مرا از شر ذربین ها برهان تا هر چیز و هر کس را همانقدر که هست باور کنم! تا کاه بدی های دیگران را به کوهی تبدیل نکنم!

صنم خانوم چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:22

استاد سلام.با این چیزا درست نمیشه.انا چیزی جز خودشیرینی نیست

سلام صنم خانوم... خوبی؟
درست نمی شه ولی هیچ فکر کردی اگه بشه چی می شه!؟ پس بهتره صبور باشیم و آروم ببینیم چه اتفاقی می افته. سرفراز باشی

گیسو مینوی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:25

سلام استاد
همه دردهای این سرزمین از تاریخش نشأت می گیره همه افتخاراتش هم همین طور . آقای احمدی نژاد افتخاره این سرزمینه یا دردش؟
در سرای مغان رفته بود و آب زده
نشسته پیر و صلایی به شیخ و شاب زده
صبوکشان همه در بندگیش بسته کمر
ولی ز طرف کله چتر بر سحاب زده
سلام کردم و با من به روی خندان گفت
که ای خمارکش مفلس شراب زده
وصال دولت بیدار ترسمت ندهند
که خفته ای تو در آغوش بخت خواب زده

سلام دخمری... ماشالله تو چقدر شعرهای خوب بلدی... موفق باشی

شکوفه یاس چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 http://weblog.persianyas.com/

سلام . امیدوارم حالتون خوب باشه !

کی بوده ؟ من ندیدم و خبری هم ازش نشنیده بودم
برا همین وقتی اینجا خوندم برام جالب بود ...

به قول شما : چه می کنه این احمدی نژاد !

موفق باشید ... یا حق

عاطفه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 13:19 http://telegrafkhane.persianblog

عجب....

عجب...

چرا کسی تا حالا نفهمیده بود مشکل مملکت فوتبال؟!!!!

حمید چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 15:32 http://www.aina.blogfa.com

امروز وبلاگتان حال و هوای دیگری داشت.
چه می کنه این رئیس دانشکده ما.....
آقای دکتر عالی بود.
در ضمن خوشحال میشوم سری هم به وبلاگ من بزنید.

نهال چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:51 http://6mordad.blogfa.com

قبول ندارم ... آنقدر بدبینم که هیچ کدوم از این رفتارها رو نمی پذیرم ... چرا اینقدر با افتخار اعلام کرده اید که برای اولین باره که تو تاریخ این سرزمین رئیس حمهور میره قاطی بچه ها ؟ اصلا این کاره چه فایده ای داره ؟ هنر کرده آقای رئیس جمهور با این کارش ... متاسفم ... نمی تونم جناب احمدی نژاد رو برای تفریح دیروز بعد از ظهرش تحسین کنم ... ایشون به جای دو تا پنالتی ای که به میرزاپور زد و اون هم برای ضایع نکردن رئیس جمهور مملکت هم رو رد کرد تو گل بد نبود یه بار از خودش می پرسید پیمانکار شهرداری که آخر هنرش جاده سازیه رو صندلی رئیس سازمان تربیت بدنی چه می کنه!!!!

علی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:15

دکتر سلام
درسته که شما در زمین فوتبال ورزشگاه آزادی نبودی ... اما من به جای شما و خیلی های دیگه اونجا حضور داشتم. احمدی نژاد دل همه رو برده... چند صد نفری که اونجا حضور داشتند شعارشون این بود.. رئیس جمهور مردمی ؛ همینه همینه . جوونا از سر وکولش بالا می رفتند ؛ یکی می گفت : احمدی نژاد دوستت داریم ؛ یکی دیگه می گفت : به خدا آخرشی .. یکی هم می گفت : احمدی یک ماچ بده که دلم لک زده... آره ؛ مردم احمدی نژاد رو دوست دارند.. شاید رمز و رازش این باشه که او رو از جنس خودشون دیدند.. جوونا دنبال الگو می گردند و ظاهرا احمدی نژاد رو انتخاب کرده اند.. میگی نه برو تو بازار تا بفهمی که کاپشن احمدی نژاد چرا کمیاب و نایابه .. مردم تشنه صداقت و پاکی هستند و هرکسی رو که خالص باشه؛ صادق باشه ؛ بی شیله پیله باشه ؛ پاک دست باشه ؛ چشم و دلی به زرق و برق دنیا نبسته باشه و مقام و مرتبت های سیاسی او رو از مردم دور نکنه ؛ دوست دارند... احمدی نژاد از جنس همین نایاب هاست .. خدا حفظش کنه و امثالش رو زیاد...
این رو هم بگم که احمدی نژاد خیلی هم پاک و نظیفه . هرجا دیدیش ماچش بکن که از دستت نره . ماچ احمدی نژاد خیلی ارزش داره...
من حرف برای گفتن زیاد دارم . انشاء ا... فرصت بشه بازهم توی وبلاگت سرک می کشم .

علیرضا چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 23:15 http://meteora2050.blogfa.com

سلام بر شما
چه اشکالی دارد رییس جمهور از ۵ پنالتی به میرزاپور ۴ تا را گل کند چه اشکالی دارد در سفر به چهار محال بگوید (از مردم بپرسد) کی سردشه و مردم بگویند دشمن واقعا چه اشکالی دارد
کسی در قم بود سال اول حوزه پس از چندی یادگیری عربی روزی به بقالی رفت و با لهجه غلیظ گفت اقا ربع دارید بقال گفت داریم ولی به این غلیظی نیست
سری هم به ما بزنید

ارش پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 http://kiarashfathalian.blogfa.com

‏برنامه نود با حضور کروبی‌ !!!

نهال پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 06:42 http://6mordad.blogfa.com

اومدم کلی غر زدم اما چون اینترنت دانشکده طبق معمول قطع شد نتونستم ارسالش کنم ...
حرفم این بود: چرا اینقدر با افتخار و خوشحالی خبر دادین که برای اولین باره که تو تاریخ این مملکت رئیس جمهور رفته سر تمرین فوتبالیستها و قاطی بچه ها شده؟‌ هنرکرده به نظر شما؟ هیچ خوشم نمیاد احمدی نژاد رو به خاطر تفریح پریشبش تحسین کنم ... به نظر من وقت گذرونی خوبی بوده ... اینم یه راهه برای سر زبون افتادن اسمشون ... از ایشون یه سوال دارم. آقای رئیس جمهور چی میشد به جای ۴ تا گلی که به میرزاپور زدید و اون هم برای ضایع نکردن شما همه رو رد کرد تو گل یه بار از خودتون می پرسیدید اون آقایی که در طول گردش بعدازظهر مدام همراهتون بود .. همون آقایی که قبلا پیمانکار شهرداری بوده و نهایت هنرش جاده سازیه الان رو صندلی ریاست سازمان تربیت بدنی چه میکنه؟

سلام دختر عصبانی کج خلق!!
اینها رو که نوشته بودی و من هم درج اش کردم... تکراری شد... ولی بازهم عیب نداره... یه بار دیگه درج اش می کنم... چقدر غر می زنی تو!! چی می خوای از جون این احمدی نژاد یه لا قبا!؟
ولی خب... از شوخی گذشته... اینجوری هم نیست که تو می گی نهال... باور کن.
خوش "حال" باشی دخمر

حمید حمیدیان پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:02 http://www.narvaan.blogsky.com

سلام باور کنید من هم کلی حرف زدم تا همکارانم باور کنند این حرکت مردم پسند آقای احمید نژاد خیلی خوبه این قدر بد بین نباشند اما مگر قبول کردند!!!!

مینا(عاطفه) پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 http://telegrafkhane.persianblog.com

خود را در جادوی این ماه همچون شاهزاده خانمی میدانیم که در انتظار شهزاده ای والاست...

مرجان جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:13 http://2bareh.com

شما هم خوب یه دونه به نعل زدین یه دونه به میخ ها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد