سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

سپیدار دو ماهه! شد

تولدم مبارک  دو ماه پیش در چنین روزی، سپیدار متولد شد... امیدواریم این تولد برای همه دوستان نازنینی که هر روز دقایقی از وقت شون رو با سپیدار می گذرونن... حس خوبی رو  زنده کنه... و بازهم امیدواریم که مطالب سپیدار ارزش صرف وقت شما رو داشته باشه. همراه باشید و راهنما. سپیدار هم همراه شما هست و شنوا... ان شاالله

                                ****

خوب چون می نگرم...

به نگاه گم آیینه دل

یاد من می آید...

 خاطری گم شده در سایه سنگین فراموشی ها

یادم آید روزی... که نبودم به وجود 

و نه بودم حسی

هیچ از عطر خوش بودن خویش

لحظه ای بیش نبود...

چرخش چشم خمارآلودی...

 به سوی نیستی ام

و همین بود... که "من" زاده شدم...

محو آن چشم خمار!

خوب چون می نگرم... به نگاه گم آیینه دل

یاد من می آید... که مرا عهدی هست...

 بسته در هسته جان...

با همه مستی آن چشم خمار 

... که همه گرد و غبار و تنش تند سفر...

 نکند چشم دلم... بسته بر نرگس آن یار کزو ...

 هست شد نیستی ام... باز شد چشم دلم!

(از سروده "به نگاه تو آغاز شدم ..." از سپیدار)

نظرات 21 + ارسال نظر
جواد صبوحی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:11 http://www.parantez.com

تبریک می گویم. صبح یکی از روزها که من هم در محیط بلاگ اسکای یکی از مطالبم را داخل پرانتز می گذاشتم. برای اولین بار اولین مطلب سپیدار را در قالب آبی این محیط مرور کردم. امروز دو ماه از آن تاریخ می گذرد. خوشحالم از اینکه می بینم بزرگی در مقام استادی با دانشجویانش صمیمانه می گوید و از انها می شنود . به شما افتخار می کنیم و تلاشتان را می ستاییم . قامتت همیشه استوار سپیدار

مهدی یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 16:35 http://AKHARINPANAH.BLOGSKY.COM

سلام دوست عزیز
به تازگی با هم همسایه شدیم
در صورت تمایل به تبادل لینک حتما منو در جریان بزار
موفق باشی

مجید یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:05 http://www.magicalam.persianblog.com

ما که لذت می بریم دکتر جان ... راستی شما را با قربانعلی ابراهیمی چه کار است ؟؟؟ هرچه فکر کردم نیافتم ... دکتر به ما هم سری بزن ... یا حق

سپیده بهکام یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:05

وقتی به اینجا رسیدم خیلی خوشحال شدم.گفتم پدر قطعا نامی از من هم آوردن.اما وقتی چند بار سکرول کردم دیدم نه کوچکتر از اینم که پدر حتی اسمی از من بیاره.بابا مگه من دخترت نیستم؟راست بگو نکنه سر راهی باشم؟

اقاقیا یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:49

سلام...سپیدار عزیز
دومین ماه تولدت را تبریک میگم.همیشه سبز باشی و خرمان

فرهاد شرف پور یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 19:29 http://www.rescue121.blogfa.com/

با سلام و عرض ادب و تبریک به مناسبت دو ماهه شدن سپیدار ./.

قشم ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۴/۱۲/۰۴‬

یک پزشکیار بدون‌مرز هلال احمر و صلیب سرخ جهانی،گفت:ایجاد ستاد بحران برای سازمان‌ها یک نیاز ضروری و حیاتی است.
"فرهاد شرف‌پور" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،افزود: ستاد بحران هم‌اینک در مراکز امدادی و وزارت کشور فعال است و در مواقع بحرانی و حساس برای ‌امدادرسانی و انجام عملیات‌ امداد و نجات در مناطق آسیب دیده وارد عمل می‌شوند.

شرف‌پور ، اضافه کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) از جمله سازمان‌های حساس خبری محسوب می‌شود که باید ستاد بحران در آن فعال شود تا بتواند در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بر اساس برنامه‌ریزی‌های نوین با حضور درجامعه به روند اطلاع رسانی ادامه دهد.

وی، گفت: ایرنا باید سیستمی حمایتی برای تسلی بخشیدن به افکار عمومی در سطح جامعه و پس از وقوع بحران‌ها باشد.

او با اشاره به جایگاه خبرنگاری بحران در جامعه اطلاعاتی امروز دنیا ، اظهارداشت: امروزه خبرنگاران باید در کنار حرفه خبرنگاری نسبت به چگونگی انجام عملیات امداد و نجات و حضور در صحنه‌های جنگ از طریق استفاده از سلاح‌های رزمی و خودرو نیز آشنا باشند.

شرف‌پور خاطرنشان کرد: یکی‌از موضوعاتی که باید به آن توجه‌ویژه‌ای داشت، تهیه پلاک‌های نسوز شناسایی برای کادرهای خبری از جمله خبرنگاران و عکاسان است.

وی، افزود: در جامعه امروز و در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه خبر باید یکسری الزامات را مورد توجه قرار داد تا در سوانح و اتفاقات احتمالی با مشکل مواجه نشویم. ‬





[ بدون نام ] یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 20:59 http://www.naftnevis.blogspot.com

ببخشید کمی دیره، ولی مبارک باشه

دخترک دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:44

سلام استاد
با یه روز تاخیر اگه بگم تولد مبارک قبول دارید؟ یا با جعبه شیرینی خدمتتون برسیم
خوب استاد تقصیر شما بود دیگه باید زود تر میگفتید
عمرتان به بلندای اسمان و روحتان به مهربانی یاسمن

سلام دخمرک... ممنون ام... امیدوارم خوب و خوش حال باشی...

ناهید دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:05

مبارک باشه...ایشا الله جشن ۲۰ سالگیش رابگیریم.

لطیف دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:07

سلام، دوماهیگیتان! ببشخید، دو ماهگی وبلاگتان را تبریک عرض می کنیم. امید است تا دو ماه و دو سال دو قرن و دو ... دیگر را هم به شما و وبلاگتان سرزده و تبریک عرض کنیم. ما که امسال گذشت زمان برایمان به اندازه یه هفته بود، این دو ماه که یه دقیقه هم نشد! (تو دانشکده ی به این خوبی باشی و این همه بِهِت خوش گذشته باشه، هر کسی هم باشه، گذر زمان را متوجه نمی شه!)

مریم آریایی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 http://angoshtejohari.blogfa.com/

صریح و شفاف درباره حذف استاد قاضی‌زاده پاسخ بدید!

حالا چرا می زنی!!؟ صریح و شفاف بگرد تو همین وبلاگ... قسمت نظرات، توضیح داده ام... پیداش کن بخونش... راستی علیک سلام... خوبی!؟

ندا دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:59

سلام
استاد از اینکه وبلاگتون شصت روزه خوشحالم توی این مدت آموختم از شما اموختنی های بسیار
شعر قشنگی رو انتخاب کردین این شعر منو برد . به زمانی که ....... خب شاد باشید و سر فراز و پر از نوشته های خوب چون گذشته

حمید حمیدیان دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 13:57 http://narvaan.blogsky.com

تولد دو ماهگی سپیدار مبارک

گیسو مینوی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:40

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من
ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من
روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل
ور بگویم باز پوشان باز پوشاند ز من





و باز هم تاریخ ... چشمان خیس مردی هنگام ترک زباله های محبتش
بازهم ۱/۱ نفرت پشت روی سکه هزار بار گردنده عشق

پیاله احساسش ترک خورد
و
دفتر خاطرات ورق.

صنم خانوم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:52

سلام استاد.
نمیدونستم ۲ ماهگی اینقدر خوشحالی داره!
۲ ماهگی وبلاگتون مبارک.

نهال دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 18:18 http://6mordad.blogfa.com

قبلا فقط سالگرد می گرفتن ... «دوماه گرد» دیگه چه صیغه ایه؟ به هر حال چون بعد از مدتها می بینم چند نفر به جای تسلیت دارن به هم تبریک می گم این قضیه رو به فال نیک می گیرم و در مراسم «تبریک گویون» شرکت می کنم ... مبارکه!!!!

مریم دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 19:03 http://baan3117.blogfa.com

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش

بنماد هیچش الا هــــوس قمـــــار دیگـــر


محمد.زارعی دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 21:15 http://mohammadzarei.blogfa.com

سلام .من هم ۶۰روزگی سپیدار را تبریک می گویم.انشا الله موفق باشید

افسانه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 http://www.afsanei.blogfa.com

سپیدار روز میلادت مبارک...

افسانه سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:25 http://www.afsanei.blogfa.com

سپیدار روز میلادت مبارک...

سجاد فرخی پور سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:38

اقای دکتر
به نظر من سپیدار اتفاق جالبی برای این دانشکده بود . حداقل اینکه ما میتونیم با شما درد دل کنیم .
امیدواریم که توی این دانشکده همیشه با ما باشی.

همه آرزوی من هم همین است... چیزی که می ماند هم همین است... امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد