سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

کتابی که با مطالعه آن سرشار از انرژی و شادابی می شوید

سفر روح... نوشته دکتر مایکل نیوتن [ آنچه در این کتاب آمده است، مدیون تلاش کسانی است که در جستجوی کمک به سوی من آمده اند و من آنها را هیپنوتیزم کردم چرا که این روش از نظر من وسیله قابل اعتمادی است برای کشف حقایق عوالم بعد.

شرح سفر روح به عالم دیگر برآمده از خاطرات کسانی است که طی سالها برای هیپنوتیزم درمانی به من مراجعه کرده اند. این خاطرات واقعی، بیانگر آن است که عالم برزخ عالمی واقعی و ملموس است و در آن فضایی سرشار از محبت، شفقت و آرامش حکمفرماست.

شگفتی های عالم برزخ و مراحل آن نشان می دهد که هدف غایی و نهایی خلقت، به کمال رسیدن مخلوقات است، یعنی برخورداری آنها از تمام نعمات و نشئآت الهی و همه مخلوقات می توانند به اندازه کوشش و ظرفیتشان از آن سیراب شوند.

ما موجودات الهی ولی به کمال نرسیده ای هستیم که د ر دو جهان مادی و معنوی وجود داریم. این سرنوشت ماست که بین این دو جهان از طریق فضا و زمان، رفت و برگشت کنیم و ضمن آن بیاموزیم که چگونه بر نفس خود مسلط شده و چطور بر دانش و آگاهی خود بیفزاییم. ما باید به این فرایند با صبوری اعتقاد و اعتماد داشته باشیم. اغلب ما، مادام که در قالب جسم هستیمر، هیچگاه به کنه جوهر وجودی مان پی نخواهیم برد اما خود واقعی ما هرگز نابود نمی شود و همیشه در ارتباط با دو جهان باقی خواهیم ماند.

... مهم ترین فایده آگاهی به این که خانه ای پر مهر و محبت جاودانه در انتظارمان می باشد این است که ذهن ما را پذیرای قبول نیروی معنوی بالاتری می کند. آگاهی بر این نکته که ما به جای دیگری تعلق داریم، اطمینان خاطر و آرامش خاصی را به ما ارزانی می دارد و این آرامش تنها به صورت فراغت از تضاد و پراکندگی نیست بلکه سبب ایجاد وحدتی بین ما و یک شعور جهانی می شود. همه ما روزی این سفر دور و دراز را به پایان خواهیم رساند و همگی ما به یک حالت غایی و نهایی شناخت و روشنایی خواهیم رسید. جایی که در آن همه چیز امکان پذیر می شود.] برگرفته از کتاب "سفر روح" نوشته دکتر مایکل نیوتن(کلیک کنید)، برگردان فارسی دکتر محمود دانایی، انتشارات جیحون. 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
پرانتز دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:16 http://www.parantez.blogsky.com

استاد عزیز سلام
متاسفانه موفق به مشاهده تصویر روی جلد نشدم. کتاب ساختار عرفانی دارد یا صرفا برداشتهای ماورایی برخی مکاتب مثل اک و... است؟اصولا آیامی توان میان دو این سنخ ارتباطی برقرار کرد یا خیر؟

سلام...
کتاب دارای یک ساختار و روش علمی است و هیچ برداشت بدون استنادی در آن وجود ندارد. بد نیست بدانید که دکتر مایکل نیوتن در اصل یک فرد غیرمذهبی با پیشینه انکار عوالم دیگر بوده است و خود ایشان معتقد است که قرارگرفتن شان در این مسیر تصادفی نبوده است. به هرحال مطالعه کتاب قطعا لذت بخش، آگاهی بخش و آرامش دهنده است. موفق باشید

مهربون از دانشکده خبر دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 14:51

سفر روح تجربه‌اى منحصر بفرد و ادراک بقاى روح است. تجربه‌اى درونى که دستاورد آن عشق و درک زیبایى کُل هستى است. آن را نمى‌توان در موعظه‌ها و در غالب عقاید محدود تجربه کرد.
سلام.
ممنون از مطالب زیباتون .
موفق باشید.

مرجان چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:23 http://2bareh.com

استاد نظرات ما رو که نذاشتین تو وبلاگ؟

سلام مرجان
کی فرستاده بودی؟ من عهد کرده ام هیچ نظری رو حذف نکنم و اگه حذف کردم دلیلش رو بنویسم... تا امروز که پیش نیومده... برام بگو چی بوده ماجرا؟

افسانه چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:21 http://www.afsanei.blogfa.com

سلام استاد با امروز دو روزه که به روز نشدین آخه چرا؟
چرا بهم سر نزدین آخه چرا؟

بگفت احوال ما برق جهان است... دمی پیدا و دیگر دم نهان است
.....................

لطیف چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:32

سلام آقای دکتر.
این همه از خلقت و جهان اولی حرف زده شده وکتابِس که می نویسند،‌اما چرا هر سال این جهان اولی در نظر ما انسانها(در همه مکاتب دنیا) کمرنگ و کمرنگ تر میشه؟ یعنی این جوری به چشم دیده میشه یا گذاشتن که دیده بشه؟
(راستی ، عکس هم باز نمیشه)

اطهر چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 13:32 http://brightfire.blogsky.com

----------.-----
------ _."__ ---`.
--.--(#)(#)----/#
." @------------/##
:------------,--####
--`-..__.-"_.--###
--------`;_:-- --´´`
-------.""""""`.
-----/, ------- ,
----//شاد باشی\
----`-.______.-"
--- ___`. | .´"___
-(______|______)
felan bye

عجبا....!؟

آرش شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:43

کتاب بسیار جالبیست این کتاب.

شهرام یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:37

زیباترین ، کاملترین و مستند ترین کتابی که در زمینه برزخ به دست بشر نگاشته شده است . کتابی که به همه سوالهای شما در زمینه معنوی پاسخ می دهد و هدف از خلقت و زندگی روی کره زمین در قالب جسم بشر را توضیح می دهد . خواندن این کتاب زندگی مرا تکان داد . قصد دارم نسخه کامل کتاب را به صورت وبلاگ در بیاورم

یاسمن یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:05

با سلام و احترام.

کتاب دیگری از دکتر نیوتن به تازگی خواندم.
گفتم اطلاع رسانی کنم برای علاقه مندان.
کتاب سرنوشت روح.
کتاب قطوریست اما جالب در مورد زندگی های گذشته.
enjoy it.
yasaman_iglesias@yahoo.com

لیندا شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:25

سلام خسته نباشید من هم کتاب سفر روح را خواندم و نگاهم نسبت به زندگی خیلی عوض شد ولی نمیدانم ایا صحت دارد یا نه . با خواندن کتاب خیلی ارامش گرفتم اما یک ادم خیلی مذهبی یعنی مذهبی خشک به من گفت که مایکل نیوتن برای ترویج تناسخ این کتاب را نوشته و صحت ندارد . ولی من بعضی از این مطالب را از دهن یک عارف هم شنیدم لطفا اگر شما نظری دارید در مورد صحت این کتاب به من بگویید مرسی

ازاده دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:31

سلام
کتاب در جهت اثبات تناسخ نوشته شده-به نظرم با تئوری ذهنی نویسنده امیخنه شده.
بهر حال نکته های مفیدی هم دارد.
برای اطلاع بیشتر بایددیدگاه اسلام را هم در مورد برزخ وعوالم ان خواند

سانسور نکن لطفا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 22:01

به نظر من دیدگاه اسلام در این باره خشک و یک سویه و خشن هست و هیچ دیدگاه دیگری را قبول ندارد در جواب به این خشکه مقدسان باید بگم که : از کسی که کتابخانه دارد و کتابهای زیاد میخواند نباید ترسید ؛ از کسی که یک کتاب دارد و آنرا مقدس می شمارد و بقیه کتاب ها پوچ و بی ارزش میداند باید ترسید.
به همه دوستان توصیه میکنم برای درک بهتر این مسائل در کتابهای دکتر مایکل نیوتن ؛ کتابهای آقای نیل دونالد والش رو هم مطالعه کنن. واقعا زیبا و جالب هستن من پاسخ تمام سوالاتی که در ذهن داشتم در کتابهای نیل دونالد والش به آنها رسیدم باید بگم آنها پاسخها دقیقترین و کاملترین و منطقی ترین و بهترین پاسخها بود به تمامی سوالاتی که یک عمر در ذهن بود و در ذهن همه هست. مثلا چرا خلق شدیم خدا چرا خلقت را آغاز کرد . هدف از خلقت و آمدن به زمین . مرگ و جهان زیبای پس از مرگ و بیشمار سوالات دیگر.
موفق و پیروز باشید دوستان.
کتابهای آقای نیل دونالد والش:
1- گفتگو با خدا ( 3 جلد)
2- دوستی با خدا
3- وصل با خدا
4- همخانه با خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد