سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت...

 

 خداحافظی لحظه دشواری است... این شعر را مهرماه  1382 پس از بدرقه دختر نازنین ام سرودم که تقدیم می کنم به همه دلشدگان ...

   ای روشنای دل به خدا می سپارمت 

  با صد هزار فال و دعا می سپارمت

هرچند لمحه ای نشوی از دلم برون   ای مرغ جان به دشت صفا می سپارمت

 دل همنشین روی خوش همچو ماه توست

از خاکدان دل به سما می سپارمت

تو عطر جان سوخته از آتش منی    ریحانه ام! به باد صبا می سپارمت

اندوه دل به بودن تو خامشی گرفت

من غمگنانه دل به خدا می سپارمت

درویش توشه ای که به قدر تو شد نداشت     در ره به توشه ای ز مهر و وفا می سپارمت

ساقی ز غم مسوز که گفت یار نازنین

ای خسته دل به دست شفا می سپارمت


نظرات 21 + ارسال نظر
تنها شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:42 http://www.ebad.blogsky.com

یاد آن روز که در صفحه ی شطرنج رخت
شاه عشق بودم و با کیش رخت مات شدم
وبت قشنگ بود خوشم اومد اگه دوست داشتی بگو تا تبادل لینک کنیم
بای بای

سلام عباد دوست داشتنی... من هم وبلاگ تو رو دیدم... اول صبح شنبه... تازه شدم... لذت بردم... من وبلاگ تو رو لینک زدم... به امید دیدارهای مکرر. سرفراز باشی

غریب شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:11

اقای دکتر الان ساعت حدود۲شب است که من این مطلب را میخونم -خیلی دلم گرفته بود خوابم نمیبرد وبا این شعر من رو به گریه انداختید

سلام دوست من
همیشه فکر می کنم غم های عمیق و شادی های عمیق هر دو از یک جنس هستند... دلت شادمان و بهاری باشه... بازهم به من سر بزن. با بهترین آرزوها

تورج شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 http://zamharir.blogfa.com

سلام استاد. شعر بسیار زیبایی بود. اما چرا خداحافظی؟

سلام تورج... ممنون ام. خب بچه های من جای دیگه سرگرم تحصیل هستن... و من خیلی وقت ها دلم براشون تنگ می شه... فقط دعا می کنم همه فرزندها، به شادکامی و عافیت برسن و در راه اهدافشون موفق باشن.

مجید شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 14:06

وای دکتر عجب شعری بود ... واقعا دختر تمام عشقه ... تمام زندگی ... من که چند روز دخترامو نمی بینم کلافه می شم ... شعرت هم خیلی قشنگ بود ... یا علی

ندا یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:11

سلام
قشنگ ترین کلمه ای که با اون آشنا شدم و خداحافظی یکی از کلماتی که همیشه بسختی تلفظ میکنم بخصوص زمانی که از عزیزی جدا می شوم شعرتون خیلی با احساس بود بخصوص برای کسی که روزی در شرایط شما قرار گرفته به هر حال خوشحال از این که ما خدای داریم که وقت خداحافظی عزیزمون به اون میسپاریم و با یک لبخند جدا میشویم استاد خوبم امیدوارم همواره عزیزنتان سلامت باشند در پناه خدا

سعید یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:56 http://www.shalamche.blogsky.com

شعر قشنگی بود عمو جان امیدوارم خداوند نگهدار عزیزانت باشد و همیشه در زندگی موفق باشند به ما هم سر بزن خدانگهدار

سلام سعیدعمو! حال و احوال؟ امیدوارم خوب و خوش و سرحال باشی... به امید دیدار

لطیف یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 19:44

سلام آقای دکتر. از خداحافظی گفتی، به نظر بعضی وقتا از این خداحافظیها هم نیازه تا بهتر بتونه خودش و نزدیکان و عزیزانِ خودشا بشناسه. امید که همیشه عزیزانتان در کنارتان باشند.

نهال دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:24 http://6mordad.blogfa.com

سلام رئیس ... نمی دونستم اینقدر شعر اینجا می شه پیدا کرد .. اصلنی بهتون نمیاد ... منم یکی از شاگرداتون ... فقط یه کم مخفی می زنم !!!

سلام... خوشحالم که سر زدی... من هم وبلاگت رو دیدم... فهمیدم که فقط مشکوک نمی زنی بل شلوغ پلوغ هم هستی! پرشور بمانی صد و بیست سال! بای

دخترشب دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:59 http://nightsgirl.blogfa.com

خداحافظیها چند نوعند درسته که رفت ولی لااقل میدونید که هست هست زندست و شاد و فکر میکنم همین کافی باشه برای یه خداحافظی غمناک

جواد صبوحی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 http://www.parantez.blogsky.com

استادعزیز
سلام
داشتن دختر آنهم برای پدر پدری که روح لطیف اما سترگ چون سپیداراش فرصت آفریدن عشق را در انبوهه و خلق
زندگی ماشینی امروز فراهم کرده است نعمت مضاعفی است.
به حال این پدرو دختر و غبطه باید خورد

جوادجان دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:55 http://www.javadjan.blogfa.com

سلام،خداحافظ
حرف تازه اگر یافتی بر این دو اضافه کن...
شعر زیبایی بود به خصوص؛تو عطر جان سوخته از آتش منی...؛
از لینکتان ممنون.وجودتان غنیمت بزرگی است.امیدوارم قدر شما را بدانم.

سلام جواد گرامی
ممنونم... دعا کن برای من هم! سرفراز باشی

سید امید عرب چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 http://www.omidarab.blogfa.com

سلام ای لحظه،
ای سراسر استعداد، ای تنهاترین سردار،ای حامی،ای پیرو،ای بشیر، ای انتهای توان شعر،ای که فونت مطلب" من و تورج"تان چشمانم را به هم گور ید، ای دلتنگ فرزند، ای عزیز دل برادر فونت مطلب تورج را عوض کنید!

سید امید عرب چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 13:52 http://omidarab.blogfa.com

سلام،
اینبار مستقیم میرم سر اصل مطلب...استاد،فونت Tahoma 2 از همه بهتره با رنگ مشکی.متشکرم ای آخر توجه،ای خاشع،ای استاد راهنما -:)

سلام... به چشم امید

آذر جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 19:40

آری ، آری ، زندگی زیباست ،
زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست ،
گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست ،
ورنه ، خاموش است و خاموشی گناه ماست
زندگی را شعله باید برفرروزنده ،
شعله ها را هیمه سوزنده .
از منظومه آرش کمانگیر ( زنده یاد سیاوس کسرائی )

غریب ناشناس چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 23:16

سلام .وبلاگ بسیار زیبای دارین.امید وارم باز هم بتونم سر بزنم

سلام آشنای دوست داشتنی
خیلی خوش آمدید... امیدوارم ارزش وقت شما رو داشته باشه! دعا کنید
با آرزوی سلامتی و سرفرازی شما

ح.ج.س شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 00:35

دوست دارم فقط یک جمله بنویسم ای کاش میتونستم به قول ما جوونا یک اوپسیلن از محبتها و خوبی ها و بزرگواریهای این پدر نازنینم رو جبران کنم..حیف...میدونم که هیچ چیزی برام سخت تر از دوری از اون چشمهای پرمحبت و دستهای پر از پشتیبانی و حس امنیت نیست و امیدوارم یه روزی دوباره بتونم کنارش باشم...همین!

فدای دخمر بابا! شماها روح زندگی من هستید... خدا رو هزاران بار، شکرگزارم که چنین گوهرهایی به من و مامان داده. دوست تون دارم... بیش از جانم. من با داشتن شماها بود که حس پدری رو تجربه کردم و امروز همین حس رو به دهها دختر و پسرم تو دانشکده دارم. خدا پشت و پناه همه تون باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 22:54

omide man shekouhe zendegiam sarvare zinat bakhshe baghe hastiam ba to dar oje zendegi hastam va bi to az nosrate aan mahroum va dar mandeam

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 22:59

shakhei takide gole orkide / ba cheshmaye khaste labhaye baste / gham tooye cheshmash aroom neshaste / shokoofeye shadish az ham gosaste / aaaaayyyyy / ashenaye darde / khorshidesh sarde / too ghalbe sardesh gham loone karde / mahtabe omresh dar poshte parde / har mah mesalesh paeize sarde / aaaaayyyyy / dastaye zarifesh too daste madar / peykare nahifesh chon gole par par / az mehnato dard aroom nadare / sayeye siahi roo bakhte shoomesh / orkide tanhast zire hojoomesh / toofane dard payooon nadare / daste mano to mitoone ba ham / ghasri besaze ba range shabnam / shokoofei ke ghamgino sarde / gole orkidast namire kam kam / bia nazarim gole orkide / goli ke chehrash pako sepide / ke tooye paeiz shakhei bidel / bahar nadide bemire kam kam / dastaye zarifesh too daste madar
nilooyeazizeman (1:27:37 AM): vaghti gerye kardam goftand bachei vaghti khandidam goftan divonei vaghti jedi shodam goftan naghrori vaghti shokhi kardam goftan sangin bash vaghti sangin bodam goftan afsordey vaghti harf zadam goftan por harfi vaghti saket shodam goftan ashegi hala ke aghegham migan eshtebaho gonahe

ساناز پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:02 http://sepidehsanaz.persianblog.com

امیدوارم هر کجا که هست خوشبخت و سعادتمند باشه....منم چند سالی است که به دیار غربت اومدم و هنوز نگاه نگران پدرم رو وقتی که داشت منو راهی می کرد فراموش نمی کنم.....شاد باشید و خرم.

سلام، سال نو مبارک
امیدوارم هرکجا که هستید... شادمان و موفق و سرفراز باشید... همون چیزهایی که آرزوهای پدر و مادر است... بازهم به سپیدار سر بزنید... خوشحال می شم.

دلتنگ یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 14:24

سلام:
امروز ازسردلتنگی داشتم یه گشتی تو googl میزدم به وب لاگ شما برخوردم خیلی ازوب لاگتون خوشم اومد.
شعرخیلی زیبایی بود وقتی این شعر روخوندم متوجه شدم خیلی دخترتون رودوست دارید ان شاء ا... هر جاکه هست موفق باشه وقتی شعرتون رو خوندم خیلی گریه کردم وتو دلم هزاربار آرزوی پدری چون شمارو کردم.
برام دعا کنید بدجوری گرفتارم.

سلام عزیز دلم... من فرزندان زیادی در دانشکده دارم که همه در قلب من چون دختر و پسر خودم هستند... شما هم همینطور... از دلتنگی ات چندان غصه دار نباش... حرف هایت را با کسی که به او اعتماد داری بزن... همه ما به درد دل و تبادل احساس و هیجانات خود نیازمندیم... دعا می کنم که آرامش همراه دل تو باشد، دعا می کنم که هم مشکلات سبک تر شود و هم ظرف دل تو بزرگتر... دعا می کنم که پروردگار مهربان،‌ تو را تنها نگذارد...
با بهترین آرزوها... سپیدار

سپید....ار دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 http://sepidar42.blogfa.com/

سلام
شعرتون خیلی زیبا بود ... و سرشار از عشق و محبت
امیدوارم دختر گلتون هر جا هست سلامت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد