سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

زندگی زیباست... زندگی زیباست... زندگی زیباست

بازهم برادر حسین شعر دلنوازی از مرحوم سهیلی فرستاده اند که بازهم از همراهی ایشان با سپیدار سپاسگزاریم:


« زندگی » زیباست، کو چشمی که « زیبائی » ببیند ؟

کو « دل آگاهی » که در « هستی » دلارائی ببیند ؟


صبح ها « تاج طلا » را بر ستیغ کوه، یابد

شب « گل الماس » را بر سقف مینائی ببیند


ریخت ساقی باده های گونه گون در جام هستی

غافل آنکو « سکر » را در باده پیمائی ببیند


شکوه ها از بخت دارد « بی خدا » در « بیکسی ها »

شادمان آنکو « خدا » را وقت « تنهائی » ببیند


« زشت بینان » را بگو در « دیده » خود عیب جویند

« زندگی » زیباست کو چشمی که « زیبائی » ببیند ؟

                                                          (زنده یاد مهدی سهیلی)

نظرات 4 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 00:06 http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است به وبلاگ شما سر می زنم و خوشحالم با وبلاگ شما آشنا شدم.
وبلاگ بسیار زیبا و پرمحتوایی دارید.
خوشحال میشم با یکدیگر تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشید.

سلام پیمان عزیز...
از حسن نظر شما ممنونم. من هم وبلاگ شما رو دیدم... افتخار می کنم. از امروز لینک شما رو اضافه کردم... و خوشحال می شم که لینک سپیدار در وبلاگ دلپذیر شما قراربگیرد. سرفراز باشید

mohammad دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 15:52

salam jenabeh doktor jafari
vaghean az in ghesmateh weblogkheyli khosham oomadmitoonambegam ke ali bood
ishalla behtar ham misheh
movafagh bashi
bybye

سلام محمد... لطف داری... ممنونم رفیق.

مجید زاغری دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 16:56 http://www.magicalam.persianblog.com

دکتر عزیز سلام . خسته نباشی . از این که می بینم اینطور پرشور و اشتیاق و با انرژی وبلاگ نویسی رو دنبال می کنی خوشحالم اما یک نکته : دکتر جون من شخصا بیشتر دوست دارم از نوشته های خودت فیض ببرم ... پیشنهاد می دم موضوعی رو انتخاب کنیم هر هفته و روش نظر بدیم و مطلب بگیم و بنویسیم ... البته شعر هم خیلی خوبه و نشاط بخشه اما خب ؛ هرچه از دل برآید بر دل خواهد نشست . .. اینطور نیست ؟ دوستت دارم و داور برحق پشت و پناه هممون

سلام مجید
موافقم... اولین موضوع رو تو پیشنهاد بده... ببینیم چی می شه. موفق باشی

رضا غبیشاوی دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1384 ساعت 18:21 http://reza-ghobeishavi.blogfa.com

سلام جناب دکتر
وبلاگ جالبی دارید
برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد