سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

ای پروردگار من!

پروردگارم!                  

یاری ام کن تا تنها و تنها،  بنده  تو باشم  نه بنده  دنیا، نه بنده بندگان، نه بنده زن و فرزند! تنها آنگونه باشم که  تو   روا  می داری!

پروردگارم!  

یاری ام کن تا با خانواده و خویشانم،با دوستانم، با مردمان و با آفریدگانت مهربان باشم! یاری ام کن تا به همه آنان نیکی کنم و  مرا  آن توانی ده تا بر نامهربانی، حسد و آزارشان  بر من، بردبار بمانم، هماره مهربان باشم، خشم  خود را  فرو  برم و از  بدی هاشان درگذرم!

پروردگارم! 

پدرم، مادرم، خانواده ام و هرکس  را که حقی بر من دارد از من راضی بدار . دل و روح و جانشان را با من نرم گردان و من را توفیق آن ده که  سرچشمه خوش حالی و رضایت شان باشم!

پروردگارم!  

دل و جان ام را از کینه، خشم، انتقام و ترس از بندگانت، وارهان! به من از آن ایمان زلالی هدیه کن که تنها و تنها از عصیان تو، پرهیزکار و هراسناک  باشم!

پروردگارم! 

زندگی ام  را آنگونه قرار ده که حق خویشان و بندگان ات را که بر گردن ام افتاده است، به جای آورم و مرگ من را آنگونه مقدر کن که از هر مظلمه ای بر  خویشان و بندگان ات پیراسته باشم!

پروردگارم! 

 یاری ام کن تا از همه  آن استعدادی که در جوهر  وجودم هدیه دادی، برای حصول خیر، خوش حالی، پیشرفت و سعادت خود، خویشان و بندگان ات بهر ه برم. مرا  از  کاهلی، افسردگی و هراس در امان بدار و تلاش ام را قرین برکات خود گردان!

پروردگارم! 

 فکرم را از  گمراهی، روح ام را از ضعف و نومیدی و جسم ام را از  هوس و گناه و شهوت پیراسته بدار! 

پروردگارم! 

طول عمر با طول امل نخواهم. اگر دوام عمر دادی، هدایت، عزت، عافیت، سلامت و حال خوش نیز عطا کن!

آمین  یا  رب العالمین!

نظرات 5 + ارسال نظر
ژوبین جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 http://jobin.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوب و جالبی دارین
اگه تمایل داشتین با هم تبادل لینک کنیم
........ژوبین...........

چریک فدایی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:17

چه دوست داشتنی بود این مناجات .. من هم به اندازه خودم آمین .. فقط یه چیزی یادتون رفت .. اونم من به جای شما می گم !! خدایا استاد ما را اندکی بیش از پیش خوش قول گردان .. این یکیو دیگه شدیدا آمیییییییییییییییییییییییین :)

از طرف من هم، به شدت آمین... جدی ها! به شرط اینکه بخشش از بزرگان باشه! قبول!؟

فضولباشی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:48

سلام ببخشید اقای دکتر . شما کدوم استان وشهر هستین؟

سلام دوست مهربان
بنده فی الحال مقیم دود زده ترین، غبارگرفته ترین، درندشت ترین و بی در و پیکرترین شهر این مرز و بوم هستم. شما چی؟

سپیدار شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 13:43 http://www.greenapprehension.blogfa.com

جالب است که فلسفه ی سپیدار خیلی نزدیک است!

داود شنبه 20 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 15:52

الهی آمین. استاد عزیز سلام خوشحالیم که دوباره نوشتن را آغاز کردید امیدواریم ادامه داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد