سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

بهانه ای برای سلامی دوباره

چند روزی اگر بگذرد پنج ماهی می شود که سپیدار خاموش مانده است؛ تعبیرش می تواند این باشد که چیزی برای نوشتن نداشته ام. گفته بودم که عهد درونی ام نوشتن از دانسته ها نیست که از یافته هاست و یافته ها، جوهره هایی هستند که سخت قطره قطره فراهم می شوند. یافته ها، دانسته نمی شوند، سبزینه هایی هستند که با بردباری به بار می آیند. ابتدا احساس می کنم که زمین ذهن ام خالی اما منتظر است. نمی دانم در فضای ساکت و خاموش اش چه می گذرد... گویی خاک آن در رنج و کنکاش زندگی کاویده می شود و درد در رگه های آن بازمی تابد... تا هسته ای ناچیز را در خود ببیند، آبستن شود و هسته را به نور عنایت در گهواره بردباری پرورش دهد تا گاهی که اندک اندک جوانه ای سر برآورد، قامت برافرازد و میوه ای فراهم آید شایسته کام ذهن خوانندگان سپیدار...

تا این بشود اما دوستانی هستند مشوق و مشفق که به من عتاب می آورند که اینهمه خاموشی از چیست و در پاسخ شان کمترین شایستگی آن است که سپیدار بی خودخواهی بگوید در نیایش هاتان به یادم آورید تا زمان مجال خود را داشته باشد.

نظرات 16 + ارسال نظر
مهر جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 http://Doayam.Blogsky.com

سلام!

یک نفر دلش شکسته بود

توی ایستگاه استجابت دعا

منتظر نشسته بود

منتظر،ولی دعای او

دیر کرده بود

او خبر نداشت که دعای کوچکش

توی چار راه آسمان

پشت یک چراغ قرمز شلوغ

گیر کرده بود

****

مهر جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13

در ضمن این تصویر گلهای آفتاب گردان بسیار زیباست!

پویا جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

سلام دوست عزیز... امیدوار م همیشه خنده بر چهره شما و خوش حالی در درون شما باشد. درباره درخواستی که داشتید اگر نگاه کنید می بینید که سپیدار اساسا بخش لینک های دیگرش فعال نیست. به هرحال امیدوارم وقتی که برای دیدن این وبلاگ می گذارید برایتان مفید و لذتبخش باشد.

پیام طراوتی شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 00:01 http://360.yahoo.com/profile-uNsvljUwabUq2MIaSEuoxpc-?cq=1

سلام استاد عزیزم. هرگز سپیدار و باغبان آن برای من خاموش نخواهند شد، حتی اگر تلفن‌هایم بی‌پاسخ بمانند و گوشیتان خاموش باشد.
سنگ در برکه می‌اندازم و می‌پندارم با همین سنگ زدن، ماه به هم می‌ریزد. چه وقت و چطور با انداختن سنگ‌های پیاپی در آب، می‌توان ماه را از حافظه آب پاک کرد؟
چطور و چگونه می‌تواند گذر زمان، سپیدار را، از قلب حافظه دل من پاک کند؟ هرگز. من سالهاست که اینجا پرسه می‌زنم، و تمامی این ۵ ماه، به طور مرتب به اینجا سرمی‌زدم، به امید روزی که سپیدار دوباره قد بکشد. هرگز، هرگز و هرگز از یاد من نخواهید رفت دکتر سهامیه عزیزم. عاشقانه دوستتان دارم

سلام و صد سلام پیام مهربان... می دانی که من هم دوست ات دارم... تو همچون آینه هستی... من هم با تو چون آینه ام... پس غباری به دل نگیر آینه زلال و مهربان... دلیل خاموشی تلفن هم این است که مدت کوتاهی از ایران دور هستم... به امید دیدار

داود شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 13:16

استاد عزیز سلام وقتی می نویسید انگار قلم موی عشق شما لای انگشتانتان پرواز می کند و بر بوم طبیعت رنگ می پاشد آنجاست که ساز افرینش دوباره کوک می شود و آهنگ دل انگیز زندگی هستی می یابد.این یافته های شما برای ما بسیار زیبا و مایه عبرت است. نگذارید خشکسالی امان از سپیدار برباید. بنویسید که نوشتن شما به غیر از آموزش برای ما مزیت های دیگری هم برای همه آنان که دوستتان دارد دربرَ دارد و آن نیز اینکه شما وقتی می نویسید یعنی دوباره جاری می شوید و وقتی سکوت می کنید انگار خسته اید یا غمگین. گرچه ما زندگی را با شادی و غم هایشَ نشاط و خستگی ها و همه ابعاد آن پذیرفته ایم اما سپیدار با طراوت قلم موی شما سپیدار است. دوستتان داریم

[ بدون نام ] یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:56

سلام همیشه گل محمدی....

لیلا چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:31 http://nextwar.blogfa.com

سلام استاد عزیز!
از اینکه وبلاگتان را به روز کردید همه خوشحالند چون حالا می شه یک جوری توی این شهر پیداتون کرد.
راستی من منتظرم که نظرتان را درباره پایان نامه ام بگید...
لیلا جودی

محمدرضا اقبالی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:04

سلام استاد مهربان
دلم برایتان تنگ شده
نمی دانم از اتریش برگشتید یا نه مشتاق دیدارتان هستم

سلام آقای اقبالی گرامی
ان شاالله به زودی در خدمت شما هستم. به امید دیدار

حدیث علمی شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 http://6mordad.blogfa.com

hello pro... plz check ur email ... all of us r waiting for ur idiea about the projects
unfortunately we cant find u anymore

حامد شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 20:24 http://www.1god1love.blogfa.com

خوشحالم که برگشتید به وبلاگ نویسی جنای دکتر.من ژایان نامه ام تموم شدهاما شما نه موبایلتون روشنه و نه خونه هستید؟به نظر شما من باید چیکار کنم؟

سلام حامد عزیز... لطفا برایم ایمیل کن... به امید دیدار

پریسا رهنما سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:12 http://aramkade.persianblog.ir

استاد همیشه سپیدارتان سپیدار باد. التماس دعا داریم

مهلا ابراهیمی چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 http://bimoghaddameh.persianblog.com

سلام آقای دکتر....خوشحالم که گرد و غبار خاموشی رو از این وبلاگ پاک کردید....موفق باشید

ندا چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 16:00

سلام
داداشی خوبم
شما میتونید بهترین ها رو بنویسید ...
درمان درد تون یه کوچلو عشق و امیدواری است ... این سکوت هم یه درد همه گیر ه برای اونها که بیشتر میدوند ..

اما قول میدم اگه عاشق بشین درست میشه

امتحانش مجانیه ...

سپهر چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 23:38

چشمام کف قلمت دکتر.اتیش زدی.دلتو خدا به دل اتیش پاره بده . ما رو از کافه رفتن انداختی.خدا کنه خدا سهم شما رو زودتر بده زیاد هم بده.














گ
گگگگگگگگگگگگگگ

امان از تو سپهر... سلام... تو چرا اینقدر یه جور دیگه ای... متفاوت... دوست ات دارم!

شریفه صادق یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 15:39 http://banooyehozoor.blofa.com

بنام خدا
استاد یکسالی می شود که دربدر دنبال نشانی از شما بودم ...به یاری و کمک شما در امر خطیر اطلاع رسانی و تاثیر بر افکار عمومی سخت نیازمندم .
لطفا به موبایلتان جواب دهید.خیلی تماس گرفتم... یکی از شاگردانتان در کلاس مهندسی اطلاع رسانی دانشکده خبر- سلمان
ارادتمندم و سپاس گزار...درپناه خدا.

سلام. در خدمت شما هستم. اگر تماس گرفتید و به دلیل گرفتاری پاسخ نداد، لطفا اس ام اس بگذارید تا شماره شما را بشناسم و تماس بگیرم. موفق باشید و به امید دیدار

مجیک چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:21 http://www.magicalam.blogfa.com

سلام دکتر جون ... معلوم هست کجایی ؟ یه نموره دلمون تنگیده ها ... هرجا هستی خوش باشی

سلام مجید قدیمی
همون یه نموره هم دنیایی هست توی این روزگار فراموشی زده که من زبان سپاس اش رو ندارم ولی خوشحالم کردی پسر. آرزوی من هم برای تو خاطر مجموع و همه خوبی هاست. جای دوری هم نیستم همین دور و بر توی این شهر دود زده و نفرین شده. اگه سراغی بگیری خوشحال میشم (sepidaar@gmail.com) و اگه ببینم ات بیشتر.
درپناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد