سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

مهلتی بایست تا خون... شیر شد...

سلام به همه دلهای آرزومند، روشن و امیدوار...

به زودی درباره عناوین زیر مطالبی را تقدیم می کنم... چقدر خوبه که شما هم درباره این عناوین فکر کنید و با نوشته هاتون، فکر سپیدار رو کامل کنید... اونوقت می شود یک تابلوی زیبا ...

- همه سوال های من از خدا!

- حال خوش خواسته دلخواسته همه آدم ها! آیا می شه!؟

- علاءالدین! چراغ جادویت را روشن کن!

- نگاهی روانشاختی به توسعه پایدار!

- جامعه ما، الگوهای ذهنی - رفتاری و عدم توافق در لایه های اجتماعی

پس به امید دیدار!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:39

تنها سوال من از خدا :هدف از افرینش زن چی بود؟

حامد شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:46 http://www.1god1love.blogfa.com

سلام دکتر.ببین من هنوز وفادارم و با اینکه از آپ کردن وبلاگتون نا امید بودم بازم سر زدم.منتظر مطالب برای این سوژه های جالب هستم.به خصوص اولین سوژه.

محسن زارع شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 20:29

بنام تکنوازنده قلبها
محضر استاد ارجمند و فرزانه
جناب آقای دکتر جعفری
با سلام و احترام
ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت میلاد منجی عالم
بشریت حضرت صاحب الازمان (عجل ) بر خود لازم دانستم .
یکبار مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات بی شائبه
حضرتعالی در زمان برگزاری دوره مهندسی اطلاع رسانی
ابراز نموده و بدلیل عدم فرصت کافی و مشغله های
متعدد امکان ارائه موضوعات درخواستی تا تاریخ ۱۵ شهریورماه سالجاری مقدور نبوده و ضمن عذرخواهی در صورت امکان مدت زمان فوق را حداکثر برای یک دوره ۱۵ روزه
تمدید و با عرض جسارت جواب محبتتان را از طریق ایمیل قید
شده برایم ارسال بفرمائید.
در خصوص پرسشهای مطروحه در اولین فرصت مطالبی را
حتما برایتان ارسال خواهم نمود.

ما ز هر صاحبدلی یک شمه کار آموختیم
ناله از نی...گریه از ابر بهار آموختیم.
ما زهر روشندلی یک رشته فن آموختیم
عقل ز مجنون وعشق از کوهکن آموختیم.

نادری فرید شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 23:34

سلام
فرصتی یافتم و به بلاگ شما سری زدم.طول و عرض زندگی شما مثل درون و بیرون شما متفاوت است.نگرش جالبی به جنس زن دارید.روان مینویسید و سرشار از عشق.من که به عنوان جنس مخالف شما نه یک زن به شما برای تمام جذابیتها
تبریک میگویم.جاودان باشید.

زمانی شاگرد بودن رو دوست داشت دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 17:47

چه بگویم از دوره ای که با عشق شروع کردم و موضوع تحقیقی که دلمشغولی من بود اما به سبب علاقمندی های شخصی شما به چیزهای دیگر (خلبانی! موسیقی! اسکناس و...)هم دوره را وهم موضوعم را کاملا رها کردم .اینگونه بود که امروز با دیدن این عناوین ناگهان یاد فردی افتادم که روز اول گفت تا به حال هر کاری جز معلمی کرده شکست خورده .وای استاد شما با شاگردتان چه کردید؟؟؟؟؟

سلام دانشجوی پرجنب و جوش کلاس... نماز و روزه ها قبول
راستش رو بگم مطلب شما رو هم فهمیدم هم نفهمیدم... سه شنبه باید یه بحث مفصل تر داشته باشیم و حرفهایت را بشنوم... موفق باشی و به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد