سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است
سپیدار       Sepidaar

سپیدار Sepidaar

در این هوا، چه نفس ها، پر آتش است و خوش است

آنکه هلاک من همی خواهد و من "سلامت"اش

در ماههایی که از عمر سپیدار میگذرد، خوانندگان زیادی از میان دانشجویان و سایر دوستان، پس از خواندن مطالب مختلف سپیدار، لطف و مهربانی خود را در بخش نظرات ابراز کردند. هیچگاه این محبت ها را به خود نگرفتم و دانستم که این پیام ها نشانه بزرگی منش و ارزش های انسانی  خود آنهاست. البته بسیاری از همین دوستان، نظراتی مخالف آنچه در سپیدار گفته می شد داشتند که عینا درج می شد و بسیار هم مغتنم بود...

اما در این میان سپیدار یک خواننده دیگر هم داشته و دارد که من بسیار نگران او هستم. به چند دلیل: نخست اینکه بسیار آزرده خاطر، افسرده و آسیب دیده است و این را از کلمات پرخاشگرانه و فرافکنی های ناشایستی که بر قلم می برد،‌ می فهمم. دوم: بسیار ضعیف، ترسان و هراسان است، چرا که سعی دارد ردپایی از خود به جای نگذارد هرچند در این کار هم موفق نبوده است! سوم: کاملا مشخص است که محروم از دوستی اطرافیان است چرا که کسی که شاد باشد، به دیگران دشنام نمی دهد. دشنامی که به دیگری می دهیم، برای او نسیه است چرا که ممکن است او را آزار برساند یا نه بی تاثیر و بی تفاوت باشد اما زیان آن برای دشنام دهنده نقد است یعنی عین آثار آن دشنام ابتدا در وجود او زنده می شود و بعد بر قلم و زبانش جاری می گردد. چهارم: می فهمم که در مقطعی از زمان های گذشته، از بنده کوچکی چون من تمناهایی داشته که خدا می داند برآورده کردن آنها در منش و روش من نبوده و از این جهت برای او تاسف میخورم. 

اینها و برخی نکات دیگری که در شخصیت او می بینم، نگران ام می کند. همیشه دوست داشته ام کاری کنم که او آرام تر و راحت تر باشد و از عذاب بزرگی که درون او را می سوزاند، رها شود. باور کنید چند نوبت حتی نوشته های اهانت آمیز او را درج کردم و گفتم: بگذار اندکی سبک شود. برخی دوستان به این کار من خرده گرفتند که فضای سپیدار پاک است و بی پیرایه، دلیل نمی شود که بیمارنوشته های آدمی عقده مند را درج کنی. اما این من را قانع نمی کند. ای کاش در جامعه ما حتی یک انسان آسیب دیده و مفلوک نبود که از سر بیچارگی و درماندگی بدترین فحاشی ها را به کسانی که هیچ احساس و نیت بدی نسبت به او ندارند، حواله کند.

ای کاش همه ما اینقدر شجاعت داشتیم که اگر نسبت به دیگران حرفی و ایرادی در دل داریم، آشکار و رودرو به خود او بگوییم و ای کاش مخاطبان این ایرادها نیز چنان سینه فراخ و دل مهربانی داشته باشند که دشمنی ها را نه با دشمنی که با دوستی پاسخ دهند که در این جهان گذرا، هزار دوست کم است و یک دشمن بسیار! 

گویند سلمان فارسی آن نماینده شایسته ایران زمین در بارگاه معنوی رسول خاتم (ص) را کسی سخت دشنام داد. سلمان پاک، با او مهربانی کرد و گفت: ای بنده خدا، اگر سلمان بد باشد،‌ در نزد حق،‌ جایگاهی بدتر از دشنام تو خواهد داشت و اگر خوب باشد که دشنام تو گزندی به او نخواهد رسانید.

همه برای هم دعا کنیم که اینگونه باشیم!

نظرات 42 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 http://www.lendehcity.blogfa.com

سلام جناب آقای دکتر
مطلب جدیدی که نوشتی هم نگران کننده است وهم جای بسی خوشحالی دارد ...
نگرانی از این جهت که انسانهایی کوته فکر ومریض که به قول خود شما- عقده ای و آسیب دیده ـ هستند احساسات وعواطفی شکننده دارند وجای برای خالی کردن ندارند ...
وخوشحالی از این جهت که گاهی هر چند دیر به منش وبزرگواری افراد اطراف وپیرامونمون پی می بریم ...امه با وجود این هم می توان این تعبیر را به کار برد((از هر جای ضرر برگردی منفعت است))...
شاد باشی وشاکر
...وبدرود

خانم دشتبانی ! سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 http://www.darkstar-dh.blogfa.com

چقدر این گونه بودن زیباست و سخت ! خیلی سخت تر از آنکه بسیاری از ما بتوانیم جواب دشنام و بدی اطرافیانمان را با مهربانی بدهیم.
به نظرم بزرگواری و صبر در برابر رفتارهای ناشایست دیگران (البته اگر به ناحق باشد) مسیر کمال را هموارتر می کند.
استاد عزیز من آقای دشتبانی نیستم شاید اگر حضور منظم تری در کلاسهای درس داشتم نامم در خاطر شریفتان می ماند.
در ضمن قول داده بودید در اولین فرصت سر بزنید و نظرتان را در مورد خیانت بگویید.
من همچنان منتظرم.
بزرگوار بمانید.

سلام خانم دشتبانی... از اشتباه ام پوزش می خواهم. چشم حتما مطلب را خواهم دید. موفق باشید

ندا سه‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:32

سلام
استاد عزیز و مهربان
یه سوال کی این اجازه رو به خودش میده که به گلی مثل شما بد بگه
من توی زندگی آدمهای بسیار زیاد دیدم بقول بعضی از دوستان دنیای تجربه
اما خوبی و مهربانی شما برادر گرامی رو هرگز نمی تونم فراموش بکنم
و همینطور زیبای قلم شما رو که دقیقا نشان گر روح پاک و بی الایش شماست
به هر حال پست آخری معرف شخصیت پر گذشت شماست
امیدوارم در سایه پرودگار همیشه شاد باشید
با ارزوی بهترین ها برای بهترین برادر دنیا

سلام خواهر نازنین ام نداخانوم
ممنونم بابت همه محبت هات. همیشه راهنمای خوبی برایم بوده ای. دعا کن آدم بدی نباشم... هرچند دوست دارم انسان خوبی باشم.

محمد رضا اقبالی پنج‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:00 http://www.totopogh.blogfa.com

سلام استاد مهربانم

امیدوارم خداوند مهربان هنر گشوده رویی را همیشه به شما ارزانی بدارد همیشه دکتر جعفری را مساوی گل تبسم می دانم. روزهاتان پرتفالی !

سلام و احترام به خانواده خوب و شایسته اقبالی ها... سرفراز و شادمانه باشید

یکی که اول اسمش صادقه جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:28 http://glassagency.persianblog.com

سلام استاد
چرا به وب من سر نمی زنییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام صادق... می یام، چشم، حالا چرا داد می زنی!!؟

حامد جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:44 http://www.1god1love.blogfa.com

سلام دکتر.مدتی بود قسمت نشده بود بیام سر بزنم.ببخشید.وبلاگتوت مطالبش یه کم طولانی تر شده.تالبته مطلب قبلی تون تکراری بود!!!چون توی تهران امروز خونده بودم.در ضمن دلمم براتون تنگ شده!

بهار جمعه 11 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:49

سلام بهترین استادِ‌ دنیا!!
شما هم که همیشه صبور و آروم... فقط منتظر می شید تا آدما خودشون متوجه بشن دارن چیکار می کنن! ولی خداییش کدوم آدمِ‌ بی انصافی دلش اومده اینطوری برخورد کنه؟ به احتمال زیاد شما رو درست نشناختن...

ابراهیم رضائی شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:18 http://www.rezaee.blogfa.com

سلام
مخلص آقای دکتر
بالاخره بعد از مدت ها شما را مجازا زیارت کردیم
زیارت قبول
موفق و موید باشید

[ بدون نام ] دوشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10

سلام به دوستان هم دانشگاهی
با نهایت احترام احوال یکایک شما را به رسم ادب جویا می شوم .
برایتان خوشی و خرمی و روزگارانی خوش تر مسالت دارم.
رئوف پیشدار
21-03-1386
Raoufpishdar2003@yahoo.com
http://r-pishdar.blogfa.com

*نازنین یار* سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 http://nazanin_yar.persianblog.com/

سلام استاد. خیلی خوشحالم که بعد از یک سال و اندی، بالاخره این سعادت نصیب ما شد که بیاییم به وبلاگتان! ... به جا نمی آورید! می دانم! آن دوره ای که آمده بودید اهواز برای آموزش روزنامه نگاری - ویژه خبرنگاران نشریات و مسئولین روابط عمومی ها ! -، همان دوره که در بهمن ماه ۸۴ برپا شد و شما به همراه استاد بهاروند و استاد توکلی و استان حسینی و استاد جوان فکر آمده بودید ! ... حالا فکر کنم یادتان آمده باشد! ... من یکی از بجه های روزنامه نگار هستم (کیهان)... آمده بودم که وبلاگم را به روز کنم، به جای دفتر شعرم، اشتباهاً دفتر جزوات مربوط به آن دوره را با خودم آوردم! ... خب دیگر! قسمت بود که پای ما به اینطرفها باز بشه!
***
منتظر شاگرد نوازی شما و مشاهده رد پایتان در وبلاگم هستم!

سلام و احترام... ممنون ام از محبت های شما. حتما به وبلاگ شما سرخواهم زد... سرفراز باشید

حمید چهارشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:38

سلام استاد
من نمی دونم چرا آدمهایی هستند که همه چیزو در دنیا سیاه می بینند این فرد هم هر کسی که هست مطمنا مشکل روحی دارد .
دکتر شاگردیتان برایم افتخار بوده ویاد شما همیشه در حافظه بلند مدت من ثبت خواهد شد .
پیروز باشید.
با احترام: بازگشا

می گل یکشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 http://neverforget.blogsky.com

سلام
استاد خوب هستید .....
چرا این همه غیبت .....ما منتظر نوشته های جدید شما هستیم

جواد حیدریان سه‌شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:19 http://www.kalloo.blogsky.com

سلام آقای دکتر
دلمان برایت تنگ شده بود. بد جور!
این هم در جواب آن دوستمان:
هر کس بد ما به خلق گوید/ ما سینه به غم نمی خراشیم/ ما خوبی او به خلق گوییم/ تا هر دو دروغ گفته باشیم

جوادجان سابق چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 18:06

آقا مطلب پایین را هم خواندم؛ خوشحالم آقای پلیس!
واقعا زیبا بود و من هم به وجد آمدم!

مجید باروت کوب زاده یکشنبه 3 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:22

من اصلا به خاطر اون فرد نگران نیستم. چرا مثل روز برایم روشن است که استاد بزرگ و توانایی چون دکتر جعفری سهامیه با فن عالی گفتگو که در اختیار دارد روزی با این عزیز خام ارتباط برقرار خواهد کرد و تمام کدورتها مرتفع خواهد شد.
چه خواندنی است شرح این ارتباط که در سپیدار به قلم کشیده می‌شود.
استاد گرامیم شما همیشه قابل احترام بوده و هستید.
پیروز باشید

ناهید دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:57

.....ادعا نمی‏کنم، همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می‏توانم ادعا کنم که لحظاتی که به یادشان نیستم نیز دوستشان دارم.......
سلام به یگانه استاد و برادر بزرگوارم..اگر چه مدت زیادی است که سعادت نداشتم به وبلاگ شما سر بزنم ولی همواره به یادتان هستم و محبت های شما بزرگوار و برادر عزیزم را هرگز فراموش نمی کنم........سکوتم را به باران هدیه کردم
تمام زندگیم را گریه کردم
نبودی در فراق شانه‏هایت
به هر خاکی رسیدم تکیه کردم

someone -- سحر شنبه 9 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام دکتر .
مدتی نتونستم بیام اینجا ... نمی دونم چرا !!!
اما خوشحالم اینجام ...
اما در مورد این آدم ...این آدم ها زیاد هستن .
گاهی نگرانی برای این جور آدمها فایده نداره ..... گرچه بی فایده هم نیست ...
مطمئنا کاری که شما می کنید بی حکمت نیست .....
------------
به خاطر همه خوبی هاتون دوستتون دارم .

پشوتن-علی محمد یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:20

استاد گرانمایه و ارزشمند
سلام
من به شدت به راهنمائی و مشاوره با شما نیازمند هستم.
با توجه به مرخصی یکساله هنوز درس مهندسی خبررا نگرفته ام اما باید رفرنسی در این خصوص و نظرات شما را بدست آورم.
اگر امکان دارد با من تماس بگیرید یا کامنتی (یادداشتی) روی ایمیل من گذاشته و تلفنی به من بدهید. چون تماس با تلفن همراهتان بی فایده است.
خصوصا اگر بتوانید در خصوص مهندسی رسانه مرا کمک کنید ممنون می شوم.
البته نه آنچه که صداوسیما تحت این عنوان برگزار و به بخش فنی کار رسانه پرداخته بود که گمان می کنم مبحث گسترده تر و در خصوص همه ابعاد کار است.
متشکرم.
دانشجوی شما علی محمد پشوتن شیراز دهم تیرماه ۸۶

پشوتن-علی محمد یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:29

مجددا سلام
مقاله ای که در مورد مهندسی اطلاع رسانی بود خواندم.
من مطلبی را در این خصوص نوشته ام که تقریبا با هدف این مقاله در یک محور است.
البته تا بحال مقاله شما را ندیده و در هیچ کجا در خصوص مهندسی رسانهُ مهندسی وسایل ارتباط جمعی یا مهندسی اطلاع رسانی مطلبی نخوانده بودمُ آنچه نوشته ام تنها تراوئش های ذهنی من به مدد یادگرفتن هایم در سرکلاس های شما و دیگر اساتید بزرگ دانشکده خبر بوده است.
اگر مقدور باشد حتما برایتان ارسال خواهم کردُ ژیرو یادداشت قبل این شماره تلفن های من است ممنون / پشوتن/
۰۹۱۷۱۱۳۲۴۷۲/۰۷۱۱۶۲۴۲۲۱۳/۰۷۱۱۲۲۸۶۹۲۳

لیلا جمعه 15 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 19:49 http://nextwar.blogfa.com

حالا استاد عزیز شما خودتان رو ناراحت نکنید. خیلی ها واسه اینکه خودشون رو مهم جلوه بدهن یا توجه دیگران رو به خودشون جلب کنن این روش رو انتخاب کردن

[ بدون نام ] شنبه 16 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:28

سلام استاد خوبم
از نوشته هایتان احساس می شد که از اظهار نظر خواننده ای بسیار ناراحت هستید خب آدمها متفاوتند و نظرهایشان نیز متفاوت تر .کلام آدمیان نشان از وجودشان دارد . خداوند به همگان قدرت قضاوت و تفکر را عطا نموده است . اما این توانایی نسبی است با درجات متفاوت...
معلومه که این مدت سرتان خیلی شلوغ است که ما را از لذت خواندن مطالب خوبتان محروم نموده اید مشتاقانه منتظر آموزه های جدیدتان هستیم.
زنده باشید وسلامت

می گل یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 http://neverforget.blogsky.com

سلام استاد خوب هستید

میان یه کوچلو به وبلاگ من سر می زنید و بدون هیچ پیغامی میرید اصلا این کار ها به شما نمی اید آخه من شما رو استاد کلام میدونم و فکر میکردم برام حتما یه کامنت مینویسید

خب باشه شما دیگه این روزها هیچی کی رو تحویل نمی گیرید
ما هم خدای داریم شاید یه روز یه گوشه چشمی هم به این پایین ها کردید

همیشه برای من محترم و عزیز هستید
همیشه شاگرد شما

Someone یکشنبه 17 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام ..
خوشحال می شم نظرتون را در مورد واقعیت های زندگیم بدونم ...

حق بین چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:30

سلام آقای دکتر
این همه غیبت برای چیه ؟ !!.... میدونید که غیبت جزء گناهای کبیره است !!!!!!... امیدوارم سالم و موفق باشید (مثل همیشه ).

مرضیه ابراهیمی دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 http://www.white-pencil.blogfa.com

دارم میرم ... حلالم کنید

سلام خانم ابراهیمی
کجا به سلامتی؟ البته حدس می زنم که برای ادامه تحصیل باشه. به هرحال هرکجا که هستید سرفراز و موفق باشید.

فرهنگ سرخوش دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:35 http://rahpelle.blogfa.com

این سرنوشت ما هم شوخ طبع است...

مهسا پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 http://goles0rkh.persianblog.com

انشاالله که همینطور بشه!...این لازمه اش اعتماده...

آرش پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:49 http://www.setarehbaran.blogsky.com

وب لاگ جالبی داری اولین بار بهت سر زدم تونستی به منم سر بزن.موفق باشی

حمیدیان جمعه 29 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:17 http://www.narvaan.blogsky.com/

سلام آقای دکتر خیلی وقته از شما خبری ندارم
به جز امشب که خبری از شما گرفتم
امیدوارم درست نباشه چون خیلی ناراحت شدم

محسن زارع یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 21:56

بی نام یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:41

سلام

سلام و آرزوی آرامش و سلامتی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:48

شنیدیم از در و دیوار زمونه،‌ داره یه چیزایی برات می‌باره! نوش جان !

... و ما رایت الا جمیلا... جز زیبایی نمی بینم
زندگی شیدایی ترین جلوهای اهورایی اش را نثار ما می کند و خداوند به لطف و عنایت بی کرانه اش لطیف ترین معارف را بر جان ما می ریزد و بر سفره نعماتش بهترین نوش ها را بر کام مان روانه می کند... خدا کند که شاکر و سپاسگزار باشم... از رحمت بیکرنش آرزوی همه خوبی ها را برای همه خوب ها و بدهای زمانه دارم... آمین

مرجان جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:55

سلام استاد عزیز امیدوارم سلامت باشید. استاد، خیلی وقته که از شما بی‌خبرم. خیلی سرم شلوغ بوده چون بلافاصله بعد از دانشکده، ازدواج کردم و سرگرم زندگی شدم و الان یه دختر 2 ماهه دارم که سعی می‌کنم مادر خوبی براش باشم. ولی چند وقته که شبها ،‌حسابی به یادتون می‌افتم. بنابراین تصمیم گرفتم یه سری به شما بزنم تا اولا روز مرد، یا روز پدر را بهتون تبریک بگم چون حق پدری به گردن ما دارید و دوم اینکه به شما توصیه کنم که شبها، ساعت 10:30 ، سریال طنز چارخونه از شبکه 3 را حتما ببینید چون یکی از هنرپیشه‌های این سریال، شباهت عجیبی به شما داره که باورکردنی نیست. به همین دلیله که هر شب به یادتون می‌افتم. آقای مرادی، اسم اون هنرپیشه است. در مجموع، طنز بدی نیست.
استاد، خیلی دوست دارم که دوباره شما را ببینم پس به امید دیدار روی ماه شما و تبریک مجدد به مناسبت روز میلاد حضرت علــــی
علــــــــــــی یار تمام علی جویان و خوش به حال کسانی باد که اسمشون علـــی باشه
یا حق !

سلام دختر عزیزم مرجان!
با این حساب من چندتا تبریک به شما بدهکارم: تبریک فارغ التحصیلی، مبارکباد ازدواج ات و شادباش تولد دخمر کوچولوی نازنین ات... از طرف من هم ببوس اش... به همسر عزیزت هم سلام برسان. مطمئن ام هم مادر خوبی برای دخترکوچولو هستی و هم بانوی خوبی برای همسر عاشق ات... آرزویم آرامش و سلامتی و سرفرازی برای این خانواده کوچک است... به امید دیدار

البته من آقای مرادی را نمی شناسم... منتهی امیدوارم این شباهتی که اشاره کردید... مثبت باشد و نه خدای نکرده منفی!!

یه آشنا شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:57

سلام جناب دکتر
اصلا باورم نمی شه من الان سه باره برای همین یک مطلب که مدتهاست تکراری شده نظر دادم و اصلا شما آقای دکتر به من توجهی نکردید در حالی که سابق این طور نبودید و منیه احساس نا خوشایند دارم. نکند حرفی زدم یا کاری کرده ام؟
: یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد/ نگاهی نکنم که دلی را بلرزاند ...

سلام و بهترین آرزوها
این رو نوشتم تا بدونید که آدم ها و از جمله عزیزی چون شما... زیباترین شاخه هایی هستید که سایه شادمانی آنها... من را خوش حال می کند... هرچند نام تان را ننوشته اید اما شادمانه ترین آرزوها را برایتان دارم و بابت کوتاهی ام پوزش می خواهم... برقرار و سرفراز باشید

عاطفه خانوم چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 http://www.atefekhanom.blogfa.com/

سلام . منم مث حامد !
-سلام دکتر.مدتی بود قسمت نشده بود بیام سر بزنم.ببخشید.وبلاگتوت مطالبش یه کم طولانی تر شده.تالبته مطلب قبلی تون تکراری بود!!!چون توی تهران امروز خونده بودم.در ضمن دلمم براتون تنگ شده! -

سلام دختر عزیزم... از همه محبتی که نسبت به بابا کلاس دارید از عمق قلب ام سپاسگزارم... من هم دلتنگ همه شما هستم... به امید دیدار

پرپری (پریسا) شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:28 http://www.parpari.blogfa.com

سلام دکتر کی جرات ناسزا گویی به شما رو داره ؟!!!!!!!!!

از وبلاگتون خیلی خیلی خوشم اومد بازهم مثل صحبتهای سر کلاستون معرکه و شاهکار بود

خوشحال میشم بهم سر بزنید
پریسا رهنما شاگردتون

سلام خانم رهنما
امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشید و روزگار با آرامش بگذرد... حتما وبلاگ شما را می خوانم... خدانگهدار شما

شایسته چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:12

تن از مسوولان رسانه‌ها و مطبوعات استان اصفهان سه شنبه شب در آیین گرامیداشت روز خبرنگار از اظهارات مشاور رئیس جمهور در امور مطبوعات در مورد رسانه‌ها و خبرنگاران انتقاد کردند.
" علی اکبر جوانفکر" مشاور رییس جمهور در امور مطبوعات روز دوشنبه گفته بود:" متاسفانه رسانه‌ها و خبرنگاران ما در شان ملت نیستند".
"حسین ناظر" معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان در واکنش به این اظهارات گفت: مگر دولتی‌ها چه خدماتی به خبرنگاران ارائه کرده‌اند که از آنها بیش از این انتظار دارند.
وی به مشکلات معیشتی ، مسکن ، اموزش و امنیت شغلی خبرنگاران اشاره کرد و گفت : آیا دولت در شان خبرنگاران به آنها خدمات ارائه کرده است.
"منصور گلناری" دبیر خانه مطبوعات وخبرنگارن استان اصفهان نیز گفت : ما از صحبت‌های مشاور رئیس جمهوری آزرده خاطر شده‌ایم وبه‌نمایندگی‌از خبرنگاران گلایه خود را اعلام می‌کنم.
وی افزود: این اظهارات جای عذرخواهی دارد و نشان‌دهنده آن است که مشاور رئیس جمهوری مطبوعات را نمی‌شناسد.
وی اضافه کرد: ما در آستانه روز خبرنگار توقع عیدی نداشتیم اما انتظار این سخنان نیز نبود.
رئیس انجمن صنفی مطبوعات استان‌اصفهان نیز بااشاره به‌تعطیلی روزنامه‌های هم میهن و شرق ، اظهارات مشاور رئیس جمهوری را هدیه دیگر مسوولان به خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار ذکر کرد.
دکتر " فضل‌الله صلواتی "افزود: جامعه مطبوعاتی و رسانه‌ای باید امنیت شغلی داشته باشد، و وقتی اینگونه روزنامه‌ها تعطیل می‌شود و افرادی که در آنها کار می‌کنند، ناگهان بیکار می‌شوند نمی‌توان انتظار کار خوب هم داشت.
رئیس‌خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان نیز با ابراز تاسف از اظهارات مشاور رئیس جمهور در آستانه روز خبرنگار گفت : در شرایطی که کارکنان رسانه‌ها کمترین درامد و امکانات را دارند نباید بیش از این انتظار داشت.
" مهران حقیقی اردکانی" افزود: بسیاری از خبرنگاران و دست‌اندرکاران رسانه‌ها سابقه حضور در دفاع مقدس و زخم جنگ بر تن دارند و در عرصه‌های مختلف از انقلاب‌اسلامی و عزت کشورشان دفاع کرده‌اند وشایسته نیست که اینگونه مورد خطاب قرار گیرند.

جوادی دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 13:05

سلام جناب آقای جعفری.
من از دانشجویان قدیمی دانشکده هستم و شمارو مستقیما نمی شناسم. حتی نمی دونم الان کجا هستید. اما یک خاطره از شما دارم که هیچوقت فراموش نمی کنم.
من دنبال گرفتن مدرک فارغ التحصیلیم بودم و اون روزها درست روزهایی بود که شما دانشکده رو ترک کرده بودید. مدرک من امضای رییس دانشکده رو کم داشت و من مجبور شدم با راننده دانشکده بیام درب منزل شما . ساعت ۸ شب ما اونجا بودیم و شما امضا کردید.
من باید مدرکم رو برای ترجمه می دادم و خیلی عجله داشتم.
هیچوقت اسم و امضای عجیب شما!!! از خاطرم محو نمی شه

سلام دختر عزیزم... خدا رو شکر می کنم که همین اندازه دل شما رو شاد کرده ام. همیشه سرفراز و دلشاد باشید

ندا دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:04

سلام
استاد گرامی ....برادر خوبم

از اینکه نیستید نگرانم . از خدای خوب ومهربانم خواستار سلامتی شما و خانواده خوبتان هستم

من رو از حال خودتون با خبر کنید

به خدا میسپارمتون ... همیشه بقول خودتون بهاری باشید

خواهر نازنین ام ندا... سلام و آرزوی آرامش
از اینکه برخلاف بی معرفتی های داداشی همچنان به یاد من هستی، هم خوشحال و سرفرازم و هم شرمنده. بهترین آرزوها را برای تو، خانواده و دختران گل ات دارم. سرفراز باشی

نیما دوشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 00:19 http://pastou.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزن
اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
منتظرتم

مجیک یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 14:36 http://www.magicalam.blogfa.com/

سلام دکتر جوووووووون ... می خوامت با همه گرفتاریهات و دغدغه هات و غصه خوردنات ... چقدر حرص می خوری ... بی خیال بابا ... از زندگی لذت ببر ... خداوکیلی خدا هم تکلیف نکرده اینطور حرص خوردن ها رو ...حالشو ببر ... دوست داشتی یه سر بیا اون ورا

سلام مجیدم... خوبی؟ خدایی اصلا حرص نمی خورم... اصلا... آرام هستم مثل یک آهو و راضی هستم همچون کودکی که پیوسته سیراب از محبت مادر است...

دشتبانی دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 15:31 http://www.darkstar-dh.blogfa.com

سلام
استاد نمیگید ما دلمون تنگ میشه ؟!
چرا به روز نمیکنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد